miercuri, 29 decembrie 2010

Prajitura tavalita cu nuca de cocos



Ca  sa nu se creeze confuzii am trecut si numele sub care o cunosc de cand  eram mica. Este o prajitura ieftina, care se face repede si usor.
Blat:
350 g zahar
70 g margarina
2 oua
2 linguri miere
200 ml lapte
1 praf de copt
400 g faina

Glazura:
200 g zahar pudra ( eu am pus tos)
200 g unt sau margarina
100 ml lapte
100 g rom sau o esenta ( 10 ml)
2 linguri cacao de buna calitate
200 gr cocos

Cum procedam:
Pentru  blat se amesteca toate ingrendientele si se pun intr-o tava unsa si  tapetata cu faina ( eu am margini reglabile, folositi tava adanca ptr  prajituri ). Se coace la foc mic 25-30 minute.



Cand  s-a racit se taie cuburi. Daca o faceti in tava mai intinsa vor iesi cuburi mai mici, in cea adanca mai mari.
Le  lasam deoparte si preparam glazura; toate ingrendientele se pun la  fiert pana dau un clocot. Se ia oala de pe foc , cuburile se trec prin  glazura si apoi se tavalesc prin nuca de cocos.



Se aseaza pe un platou si se pastreaza la rece.

Si o poza cu sectiunea...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu